music box

Saturday, May 8, 2010

anti dadah

mnggu nie skul aku mlncrkn operasi anti dadah..
soo ade beberape aktiviti yg akn di adekn...

well pg isnin tu aku n beberape lg membr PRS tuu bce ikrar anti dadah yg d ketuai olh ktue murid.
well utk pngtahuan sume PRS means 4 Pembimbing Rakan Sebaye..haha.woow aku PRS?
act aku d lntik oleh cg.fazli..iaitu cg.kaunseling semesti.

awl thn tu, aku n the geng2 sume jd fasi untuk aktviti yg d jlnkn oleh pihak kuanseling..soo dgn scre automatik kami sume ade lah Ahli PRS..bgtu larh crite nye ^^ soo kalo ade pape aktiviti yg d jlnkn oleh phk kaunseling kteorg lah yg akn bntu cgu 2 sume..xp

okeh..aktiviti yg d jlnkn ialah

  • prtndngan futsal
  • melukis poster
  • soalan2 ttg dadah (yg nie stiap pg n d smpaikn oleh ahli2 prs)
  • pameran anti dadah
  • ceramah
n soo on..n pograme nie d jlnkn dlm mse semnggu!

k tu je byy..

bge respon lps bce k!

No comments:

Post a Comment